Pogoji poslovanja
N24, informacijske tehnologije, d.o.o.
Tržna ulica 3
1000 Ljubljana
Matična številka: 8334552000
Davčna številka: SI50182293
Splošni pogoji poslovanja za uporabo storitev N24
Splošni pogoji poslovanja za potrošnike (splošni pogoji za potrošnike, veljavni od 01.01.2024)
Splošni pogoji poslovanja družbe N24 d.o.o. za uporabo storitev, dostopnih prek platforme
www.n24.si, s strani potrošnikov (”splošni pogoji za potrošnike”). Da se olajša berljivost
splošnih pogojev za potrošnike, se izogiba dodatnemu izražanju v žensku spolu ali drugi obliki
spolov. Uporaba moškega spola kot oblika se v tem konteksu razume kot neutralna in
neodvisno od spola.
1. Člen
Veljavnost
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za vse pravne odnose, ki nastanejo med družbo N24 d.o.o., Tržna ulica 3, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ”N24”) in uporabnikom storitev in ponudb na platformi N24 (spletna stran in mobilna aplikacija, v nadaljevanju ”platforma”) kot potrošnik v skladu z ZVPot-2 (v nadaljevanju ”uporabnik”) pri uporabi podatkovne baze N24 (v nadaljevanju ”baza podatkov”)
2. Člen
Storitve N24
2.1. N24 platforma na www.n24.si povezuje ponudnike in povpraševalce nepremičnin prek
interneta. Uporabniku omogoča, da na platformi objavi lastne vsebine in/ali pridobi vsebine
tretjih oseb.
2.2. Del ponudbe storitev je tudi informacijska storitev, dostopna izključno registriranim
uporabnikom, ki uporabniku nudi aktualne ponudbe, zlasti za nepremičnine, ugodne ponudbe
financiranja, ponudbe telekomunikacijskih partnerjev ali selitvene storitve, glede na iskalne
poizvedbe/kriterije in objavljene profilne podatke, opravljene v stanju prijave (e-novice). Če
uporabnik spremeni iskalne kriterije (npr. nepremičnina v drugem mestu), se e-novica
samodejno prilagodijo. Uporabnik lahko kadarkoli spremeni svoje želje glede e-novic v svojem
uporabniškem računu ali se odjavi od te storitve.
2.3. Na platformi N24 so na voljo tudi različne druge storitve (zlasti v zvezi z nepremičninami,
financiranjem, telekomunikacijo ali zavarovanji), ki so prav tako predmet teh pogojev, razen če
ni posebej dogovorjeno drugače.
2.4. Uporabnik je seznanjen, da stalna in neprekinjena dostopnost platforme n24 ter baze
podatkov in njihovih vsebin tehnično ni mogoča. N24 bo po svojih najboljših močeh zagotovil
razpoložljivost platforme in baze podatkov, vendar potrebna varnostna ali vzdrževalna dela ali
tehnične motnje lahko začasno onemogočijo dostop do storitev N24.
2.5. N24 ima pravico nadaljnjega razvoja platforme vključno z novimi funkcionalnostmi in
novimi vsebinami. Ta razvoj je potreben in upošteva predvsem najnovejše tehnologije,
spremembe običajev na trgu ter upošteva legitimne interese uporabnikov platforme in storitev
N24.
3. Člen
Registracija uporabnika
3.1. Uporaba določenih storitev N24 zahteva registracijo uporabnika na platformi N24.
Registracija je dovoljena le polnoletnim in popolnoma poslovno sposobnim uporabnikom.
Samo registriranim uporabnikom je dovoljeno objavljati oglase v podatkovni bazi N24.
3.2. Pri registraciji mora uporabnik navesti svojo mobilno telefonsko številko. Po pridobitvi
brezplačne verifikacijske kode za prijavo na platformo, mora uporabnik vnesti tudi svoj osebni
e-poštni naslov in svoje geslo.
3.3. Če uporabnik spremeni mobilno telefonsko številko in/ali e-poštni naslov, ki ga je uporabil
pri registraciji, mora o tem nemudoma obvestiti N24.
3.4. E-poštni naslov in geslo so dostopni podatki za uporabo registriranih storitev N24.
Uporabnik mora geslo hraniti kot skrivnost in ga ne sme posredovati tretjim osebam. Če tretje
osebe izvedo za geslo uporabnika, mora uporabnik to nemudoma sporočiti N24 in spremeniti
geslo.
4. Člen
Objava vsebin v podatkovno bazo
Z oddajo registracijskih podatkov in vsebin, namenjenih objavi v podatkovni bazi, uporabnik
podaja ponudbo za sklenitev pogodbe o začasni vključitvi in zagotavljanju vsebine v
podatkovni bazi. N24 odloči o sprejemu ponudbe po njenem prejemu. Sprejem ponudbe se
izvede z vključitvijo vsebine v podatkovno bazo. N24 je pooblaščen, vendar ni zavezan,
izvajati brezplačnega dodatnega širjenja objavljene vsebine tudi prek sodelujočih
nepremičninskih borz in drugih partnerjev.
5. Člen
Podatki in obveznosti uporabnikov
5.1. Uporabniki, ki na storitvah platforme N24 objavljajo nepremičnine (v nadaljevanju
”ponudniki”), se zavezujejo, da bodo objavljali le resne nepremičninske ponudbe, skrbno in
resnično sestavljali informacije, poslane N24 o ponudbi, in jo takoj deaktivirali, če ponujenega
objekta ni več na voljo (npr. prodaj, oddan ali rezerviran). Kot nepoštene nepremičninske
ponudbe se štejejo zlasti objekti, oglasi in vsebine, ki kršijo splošni zakon o enakem
obravnavanju (ZUNEO-UPB1) ali druge zakonske predpise, dobre običaje (npr. žrebanje,
tekmovanja) ali pravice tretjih oseb.
5.2. Izvedeno naročilo posameznega oglasa velja izključno za en (1) objekt in za začetno
objavljeni objekt; zamenjava ali objava več objektov v enem oglasu ni dovoljena. Kršitev tega
pravila vodi do deaktivacije posameznega oglasa brez predhodnega opozorila s strani N24.
5.3. Prav tako je obveznost ponudnika, da ponuja le nepremičninske ponudbe iz lastne zaloge.
Izrecno ni dovoljena prodaja oglasnih mest ali količin ali drugih storitev iz ponudbe N24. Prav
tako izrecno ni dovoljena uporaba ali souporaba računa s strani tretjih oseb. N24 ima pravico
zahtevati dokaz naročila za primer sumljive kršitve zgoraj navedenih obveznosti. Ponudnik se
tudi zavezuje, da svojih podatkov o objektu na podlagi posredovane n24 informativne brošure
ne bo posredoval tretjim osebam (razen zainteresiranim strankam ali posrednikom, ki jih
posreduje N24).
5.4. Oblikovanje ponudbe, ki ima izključno namen pridobivanja pozornosti interesentov, se
obravnava kot zloraba in je prepovedano. Takšne oblike ponudb so zlasti v naslednjih primerih:
a. Napačni in/ali neresnični podatki o naslovu objekta;
b. Večkratne objave istega objekta ali ponovna objava istega objekta v kratkem času po
brisanju oglasa;
c. Ponudbe se zlorabljajo kot oglaševalske površine za ponudnika ali tretje osebe (vključno z
vsebinami in ponudbami, ki nimajo zveze z nepremičnino v objavljenem objektu ali ne
ustrezajo zahtevam N24 za objavo slik (zlasti https://www.n24.si/), ter če so v objektni sliki
ponudbe navedeni kontaktni podatki in/ali logotip ponudnika);
d. Objavljanje v napačni kategoriji (npr. najem pri prodaji namesto pravilno pri nakupu); objava
iskanja pri ponudbi; nekonkretni oziroma napačni podatki v ponudbi (med drugim nepopolne
ponudbe, napačne geografske povezave ali slike, ki ne prikazujejo objavljenega objekta);
podatki, ki se ne ujemajo z zahtevanim vsebinskim poljem ali so namenjeni drugemu
vsebinskemu polju (npr. e-poštni naslov v prostem besedilu); ali objavljanje objektov ali
ponudb, za katere na platformi ni ustrezne kategorije (npr. prikolica za bivanje);
e. Posredovanje interesentov na plačljive spletne ali telefonske storitve (zlasti številke 090- ali
0900);
f. Naslovi objektov ali kontaktni podatki se razkrijejo šele po (plačljivi) registraciji pri ponudniku
ali tretji osebi;
g. Prodaja nepremičnine brez potrebno priloženega zemljišča (razen rubrike Vrsta hiše pri
Hiša kot vzorec ali / hišah na ključ) ali s ceno nepremičnine brez (vključene) cene zemljišča.
5.5. Ponudbe, pri katerih se v zvezi s sklenitvijo posla zahteva plačilo posredniške provizije,
morajo to v ponudbi izrecno navesti in navedeti višino posredniške provizije (bruto, vključno z
veljavno zakonsko določenim davkom na dodano vrednost) ter upravičenca do posredniške
provizije.
5.6. Ne glede na morebitne civilne in kazenske posledice za posameznega ponudnika,
neupoštevanje katere od zavez iz tega člena 5 daje N24 pravico do takojšnje onemogočitve
prizadetih ponudb. Če se neupoštevanje ponovi kljub ustrezni opozoritvi N24, je N24 dodatno
pooblaščen odstraniti prizadete podatke, izbrisati ponudbo, pogodbo s posameznim
ponudnikom takoj odpovedati iz pomembnega razloga in/ali takoj blokirati dostop do
podatkovnega sistema N24.
5.7. Pravice ponudnika iz pogodbe z N24 niso prenosljive.
5.8. Če uporabnik pri uporabi platforme ali storitev N24 prijavi težavo, katere rešitev želi od
N24, je uporabnik dolžan aktivno sodelovati pri odpravi težave, zlasti s posredovanjem
potrebnih informacij za odpravo težave in opravljanjem morebitnih dejanj.
5.9. Obveznost uporabnika za plačilo nadomestila ostane nedotaknjena od izvajanja ukrepov,
navedenih v tem členu.
6. Člen
Odgovornost za vsebine in komunikacijo z drugimi uporabniki
6.1. Uporabnik je odgovoren za vsebino, ki jo objavi (zlasti slike), in za komunikacijo z drugimi
uporabniki prek platforme N24. Odgovoren je zlasti za zagotavljanje, da vsebine in
komunikacija niso nezakonite ter da ne kršijo pravic tretjih oseb (npr. avtorskih ali znamčnih
pravic, pravic do zasebnosti, pravic do lastne podobe) ali dobrih običajev. N24 ni dolžan
preverjati, ali objavljena vsebina ali komunikacija krši pravice tretjih ali zakonske predpise.
Uporabnik mora napačne ali neustrezne vsebine, ki ne ustrezajo zahtevam za oblikovanje
ponudb v skladu z odstavkom 5., popraviti ali izbrisati. Uporabnik lahko spremembe opravi
prek menija ”Moj račun” ali v območju za registrirane uporabnike. Uporabnik mora zagotoviti,
da prenesene vsebine in komunikacija ne vsebujejo virusov ali drugih škodljivih programov.
6.2. Če N24 zaradi kršitve pravic tretjih ali drugih kršitev zakonodaje zaradi vsebin ali
komunikacije uporabnika zahteva odgovornost tretjih, vključno z državnimi institucijami, bo
uporabnik N24 oprostil teh zahtevkov in N24 nudil podporo pri pravni obrambi, ki ji je N24
upravičen, vendar ni dolžan zagotoviti. Uporabnik bo prevzel potrebne stroške pravne
obrambe N24. Pogoj za to je, da N24 uporabnika takoj pisno obvesti o uveljavljenih zahtevkih
in kršitvah pravic (zadostuje e-pošta), ne daje priznanj ali priznanj ali podobnih izjav brez
usklajevanja ter omogoči uporabniku, da na svoje stroške vodi vse sodne in izvensodne
postopke v zvezi z zahtevki. N24 si pridržuje pravico do uveljavljanja dodatnih zahtevkov.
6.3. V primeru kršitve opisanih določil ima N24 pravico kadarkoli zavrniti vsebine in
komunikacijo ali jo takoj in brez predhodnega posvetovanja z uporabnikom odstraniti ali
onemogočiti. N24 bo uporabnika nemudoma obvestil o zavrnitvi, brisanju ali onemogočenju ter
navedel razloge za to. Neupoštevanje obveznosti iz te določbe daje N24 pravico, da po
predhodnem opozorilu – ali v primeru posebnih okoliščin ob uravnoteženju obeh stranskih
interesov tudi brez – pogodbo s uporabnikom takoj odpove iz utemeljenega razloga in/ali takoj
blokira dostop do podatkovnega sistema N24.
6.4. Obveznost uporabnika plačila nadomestila ostaja nedotaknjena, ne glede na ukrepe,
navedene v tej določbi.
7. Člen
Pravice do uporabe
Z objavo vsebin v podatkovno bazo uporabnik N24 podeljuje pravico, da te vsebine brezplačno
in trajno uporablja za vrste uporabe, potrebne za delovanje platforme N24 in storitev ter za
objavo in pripravo v podatkovni bazi ter dostop tretjih oseb, zlasti shranjevanje, razmnoževanje,
urejanje, spreminjanje, pripravo, prenos, licenciranje, objavljanje in javno dostopnost, tudi s
pomočjo spletnih oglasov in drugih oglaševalskih sredstev N24 in njegovih partnerjev, s
sodelovanjem s tretjimi osebami ali s partnerji N24, na primer v okviru t. i. retargeting trženja,
kjer obiskovalce platforme N24 ciljno nagovarjajo z oglasi za nepremičnine, financiranje in
selitve, ki so si jih predhodno ogledali na platformi N24. Poleg tega je N24 po predpisih o
varstvu podatkov upravičen uporabljati vsebine, ki so bile objavljene v podatkovni bazi, za
namene analize, razvoja platforme, pa tudi za razvoj in trženje izdelkov v navedenem obsegu.
8. Člen
Pravice do podatkovne baze
8.1. N24 je imetnik pravic do vsebin platforme in podatkovne baze. Vse avtorske, znamčne in
druge varovalne pravice do podatkovnega dela, podatkovne baze in tukaj objavljenih vsebin,
podatkov in drugih elementov pripadajo izključno N24; morebitne pravice uporabnika do
vsebin, ki jih je objavil, ostajajo nedotaknjene.
8.2. Uporabnik ima v okviru teh pogojev uporabe pravico, da z uporabo s strani N24
zagotovljenih spletnih iskalnikov na svojem zaslonu vidno prikaže posamezne zbirke podatkov
in za trajno prikazovanje izdela izpis. Avtomatizirano iskanje s skripti, boti, pajki, itd.,
prekinitvijo iskalnika, programske opreme za iskanje ali podobnimi ukrepi (zlasti rudarjenje
podatkov, izvlečenje podatkov) ni dovoljeno.
8.3. Uporabnik ne sme podatkov, pridobljenih s poizvedbo, v celoti ali delno ali kot izvleček,
uporabljati za vzpostavitev lastne podatkovne baze v vsaki medijski obliki in/ali za komercialno
uporabo podatkov ali zagotavljanje informacij in/ali za drugo komercialno izrabo. Povezovanje,
vključevanje ali drugo povezovanje podatkovne baze ali posameznih elementov podatkovne
baze z drugimi podatkovnimi bazami ali meta-podatkovnimi bazami ni dovoljeno.
9. Člen
Brez jamstva za vsebine uporabnikov
9.1. N24 ne jamči za točnost in popolnost informacij, vsebin, izjav ter za identiteto in integriteto
uporabnikov.
9.2. Vsebine oziroma ponudbe, ki so objavljene v podatkovni bazi, so tuje vsebine v smislu § 8
Absatz 1 Zakona o telemedijih (TMG). Pravna odgovornost za te vsebine torej ni na strani
N24, temveč na strani osebe, ki je te vsebine objavila v podatkovno bazo.
10. Člen
Odgovornost
10.1. Za škodo, ki uporabniku nastane v zvezi s platformo in storitvami N24 s strani N24,
podizvajalcev ali njihovih posrednih zastopnikov, velja naslednje: V primeru naklepa ali grobe
malomarnosti ter v primeru garancije je odgovornost neomejena. V primeru lahke
malomarnosti je odgovornost v primeru kršitve življenja, telesa ali zdravja prav tako
neomejena. V primeru lahke malomarnosti pri kršitvi bistvenih pogodbenih obveznosti je
odgovornost omejena na škodo, ki se neposredno nanaša na predvidljivo in običajno škodo.
Vsaka nadaljnja odgovornost za škodo je izključena, razen za zahtevke po zakonu o
odgovornosti za proizvode.
10.2. N24 odgovarja za izgubo podatkov ter stroške zaman vnosa podatkov v okviru zgoraj
navedenih določb le v obsegu, ki bi se ga dalo preprečiti, če bi uporabnik svoje podatke v
njihovi najnovejši obliki shranil v strojno berljivi obliki.
10.3. Morebitno soodgovornost uporabnika je treba upoštevati v vsakem primeru. Uporabnik je
zlasti dolžan preveriti pravilnost podatkov, ki jih je objavil, in ki jih N24 prikazuje, vsaj z
enkratnim iskanjem.
10.4. Zgoraj navedene določbe veljajo tudi v korist zaposlenih pri N24.
11. Člen
Plačilo in zadržanje storitev
11.1. Cene in izdelki za posamezne storitve N24 se določijo glede na cene in ponudbo
izdelkov, ki veljajo ob času oddaje naročila. Pri preseganju kvote oglasov ali sprožitvi dodatnih
rezervacij, na primer za izboljšano postavitev, se uporabljajo cene v skladu s cenikom, ki velja
ob času oddaje naročila in ustrezno ponudbo izdelkov.
11.2. V primeru direktne bremenitve N24 ne bo izvedel obremenitve zneska računa pred
drugim dnem po prejemu računa (= datum zapadlosti). Plačila s kreditno kartico, PayPal, na
račun ali z drugimi plačilnimi sredstvi razen direktne bremenitve so takoj zapadla. Ob zamudi
plačila ali odlogu se zaračunajo zakonske obresti. Stroški, ki nastanejo zaradi izterjave terjatev
ali pri vračilu bremenitve, bodo zaračunani uporabniku.
11.3. V primeru zamude pri plačilu si N24 pridržuje pravico zadržati lastno pogodbeno storitev
do prenehanja zamude. Obveznost uporabnika do plačila nadomestila med zadržanjem ostaja
nespremenjena.
12. Člen
Načini plačila
12.1. Za plačila pri plačljivih izdelkih so na voljo naslednje možnosti plačila:
• Direktna bremenitev s strani N24
• Nakazilo in plačilo neposredno na bančni račun N24 d.o.o. po izstavitvi računa
• PayPal
• Kreditna kartica
• Plačilo s promocijsko kodo / kuponom
Račun se pošlje po e-pošti ali je na voljo na spletu. Za plačila s promocojsko kodo / kuponom
velja rezervacija kode kupona samo v postopku spletnega naročanja. Kasnejšega popusta za
opravljena naročila ni mogoče uveljavljati.
12.2. N24 si pridržuje pravico, da razširi ali omeji ponudbo plačilnih sredstev, ki so dovoljena v
skladu s to točko (tudi za posamezne izdelke ali storitve), kadar koli ali ob upoštevanju pravic
potrošnikov.
13. Člen
Pravica do odstop od pogodbe
Če kot potrošnik naročite plačljivo storitev, imate naslednjo pravico do odstopa: Imate
pravico, da odstopite od tega pogodbe v štirinajstih dneh brez navedbe razlogov. Rok
za odstop je štirinajst dni od dneva sklenitve pogodbe. Da uveljavljate svojo pravico do
odstopa, nas lahko obvestite po poština na N24 d.o.o., Tržna ulica 3; 1000 Ljubljana ali
na e-pošti na naslov gdpr@n24.si s jasno izjavo (na primer s pismom, poslanim po
pošti ali e-pošti) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. Za ohranitev roka za odstop
zadostuje, da pošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa pred potekom roka
za odstop.
Posledice odstopa
Če odstopite od te pogodbe, vam bomo nemudoma in najpozneje v štirinajstih dneh od
dneva prejema obvestila o vašem odstopu od te pogodbe povrnili vsa plačila, ki smo jih
od vas prejeli, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki izhajajo iz
dejstva, da ste izbrali drugačen način dostave, kot je najugodnejši standardni način
dostave, ki ga ponujamo), razen če ste izrecno dogovorjeni drugače. Za vračilo plačila
bomo uporabili isto plačilno sredstvo, ki ste ga uporabili pri prvotni transakciji, razen
če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru vam ne bodo zaračunani
stroški zaradi tega vračila. Če ste zahtevali, da naj storitve začnemo med rokom za
odstop, nam morate plačati ustrezen znesek, ki ustreza deležu že opravljenih storitev v
primerjavi z celotnim obsegom storitev, predvidenih v pogodbi, do časa, ko nas
obvestite o uveljavljanju pravice do odstopa od te pogodbe.
Napomena o predčasnem izteku pravice do odstopa
Vaša pravica do odstopa od pogodbe o opravljanju storitev preneha predčasno, če smo
storitev v celoti opravili in smo s izvajanjem storitve začeli šele potem, ko ste nam dali
izrecno soglasje in hkrati potrdili, da boste izgubili svojo pravico do odstopa od te
pogodbe po popolni izpolnitvi s strani nas.
Konec obvestila o odstopu
14. Člen
Varstvo podatkov in izbris ponudbe
14.1. Za osebne podatke uporabnika, ki se zbirajo, obdelujejo in uporabljajo pri registraciji,
izvajanju in uporabi platforme in storitev N24, veljajo naša pravila o varstvu podatkov. 14.2. Pri
izbrisu ponudbe ali objekta se vsi objektu povezani podatki trajno izbrišejo.
15. Člen
Spremembe splošnih pogojev za potrošnike
15.1. N24 si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni te splošne pogoje za potrošnike z
zagotovitvijo primernega obdobja obvestila, ki traja najmanj šest tednov. Sprememba se
sporoči z objavo spremenjenih splošnih pogojev za potrošnike na trajnem mediju (npr. po
e-pošti) skupaj z navedbo trenutka začetka veljavnosti sprememb.
15.2. Če uporabnik ne ugovarja v šestih tednih po obvestilu, se spremenjeni splošni pogoji za
potrošnike štejejo za sprejete. V obvestilu o spremembi se posebej opozori na pomen
šesttedenskega roka.
15.3. Ob pravočasnem ugovoru uporabnika proti spremenjenim splošnim pogojem za
potrošnike ima N24 ob upoštevanju utemeljenih interesov uporabnika pravico odpovedati
pogodbo z uporabnikom ob trenutku, ko spremembe začnejo veljati. Povezane vsebine
uporabnika bodo nato izbrisane iz podatkovne baze. Uporabnik iz tega ne more uveljavljati
16. Člen
Zaključne določbe
16.1. Pravna razmerja med N24 in uporabnikom so predmet prava Republike Slovenije, s
izjemo Konvencije ZN o mednarodni prodaji blaga (CISG). Ta izbira prava velja le v toliko,
dokler uporabniku ni odvzeta varstva po nujnih določbah prava države, v kateri ima uporabnik
običajno prebivališče.
16.2. Za uporabnike, ki so potrošniki, velja krajevna pristojnost sodišča na njihovem običajnem
prebivališču in dodatna krajevna pristojnost v Ljubljani.
Veljavnost splošnih pogojev za potrošnike: 01.01.2024
Splošni pogoji poslovanja za poslovne stranke (B2B pogoji)
(Veljavni od 01.01.2024)
1. Člen
Veljavnost
Te splošne poslovne pogoje uporabljamo za vsa pravna razmerja med družbo N24 d.o.o., Tržna ulica 3, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ”N24”) in uporabnikom/ico vseh ponudb in storitev, ki so na voljo na platformi N24 (spletna stran in mobilna aplikacija; v nadaljevanju ”Platforma”) ter ki deluje kot podjetnik/ica v skladu zakonom o gospodarskih družbah (ZGD-1) (v nadaljevanju ”uporabnik/ica”) pri uporabi baze podatkov ImmoScout24 (v nadaljevanju ”Baza podatkov”). Za fizične osebe, potrošnike v skladu z zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) se uporabljajo izključno N24 splošni pogoji poslovanja za potrošnike.
2. Člen
Storitve podjetja N24
2.1. N24 povezuje ponudnike in iskalce nepremičnin prek interneta na platformi, dostopni na
www.N24.si. Uporabnikom omogoča, da objavljajo lastne vsebine na platformi in/ali dostopajo
do vsebin tretjih oseb.
2.2. Del ponudbe storitev je tudi informacijska storitev, ki je na voljo izključno registriranim
uporabnikom. Ta storitev uporabnikom v obdobju prijavljenega stanja zagotavlja aktualne
ponudbe glede na njihove iskalne zahteve in objavljene podatke o profilu, zlasti ponudbe
nepremičnin, pondube telekomunikacijskih operaterjev, ponudbe finančnih institucij ali druge
storitve (novičnik). Če uporabnik spremeni svojo iskalno zahtevo (npr. nepremičnina v drugem
mestu), se novičnik samodejno prilagodi. Uporabnik pa lahko tudi kadarkoli spremeni svoje
nastavitve novičnika v svojem uporabniškem računu ali se odjavi od te storitve.
2.3. Na platformi N24 so na voljo tudi različne povezane storitve (zlasti glede nepremičnin,
financiranja in selitve), ki so prav tako predmet teh splošnih pogojev poslovanja, razen če ni
posebej dogovorjeno drugače.
2.4. Uporabniku je znano, da stalna in neprekinjena dostopnost platforme ter podatkovne baze
in njihovih vsebin ni tehnično izvedljiva. N24 bo po svojih najboljših močeh zagotovila
dostopnost platforme in podatkovne baze, vendar lahko nujna varnostna ali vzdrževalna dela
ali tehnične motnje začasno onemogočijo storitve podjetja N24.
2.5. N24 je pooblaščeno, da v okviru tehnološkega napredka in tržnih standardov ter ob
upoštevanju upravičenih interesov uporabnikov razvija oblikovanje platforme N24 in storitev,
vključno s funkcionalnostmi in vsebinami. Če takšen razvoj privede do razširitve storitev
vsakega naročenega izdelka, je N24 pooblaščen za prilagajanje dogovorjenih cen v skladu z
ustvarjeno dodano vrednostjo. Če obseg take prilagoditve preseže pet odstotkov doslej
dogovorjene cene na koledarsko leto, ima uporabnik pravico do ugovora na naslednji način:
N24 bo uporabnika obvestil o nadaljnjem razvoju, mu dal možnost, da ugovarja tem
prilagoditvam v razumnem roku po pisnem obvestilu, in posebej opozoril, da bodo prilagoditve
začele veljati, če ugovora ne bo. V primeru veljavnega ugovora prilagoditev cen ne bo izvedena.
3. Člen
Registracija uporabnikov
3.1. Uporaba določenih storitev podjetja N24 zahteva registracijo uporabnikov na platformi
podjetja N24. Registracija je dovoljena samo polnoletnim in poslovno sposobnim uporabnikom.
Samo registriranim uporabnikom je dovoljeno objavljati oglase v podatkovni bazi podjetja N24.
3.2. Med registracijo mora uporabnik navesti svoj e-poštni naslov in geslo.
3.3. E-poštni naslov in geslo so dostopni podatki za uporabo registracijsko zaščitenih storitev
podjetja N24. Uporabnik mora geslo hraniti kot skrivnost in ga ne sme deliti z drugimi. Če tretje
osebe izvedo za geslo uporabnika, mora uporabnik to nemudoma sporočiti podjetju N24 in
spremeniti geslo.
3.4. Če uporabnik spremeni e-poštni naslov, uporabljen pri registraciji, mora o tem nemudoma
obvestiti podjetje N24. Če tega ne stori, se šteje, da so mu obvestila poslana na zadnji naslov,
ki ga je N24 nazadnje sporočil.
4. Člen
Sklenitev pogodbe, objava vsebin v podatkovni bazi
4.1. Z oddajo registracijskih podatkov in vsebin, namenjenih objavi v podatkovni bazi,
uporabnik podjetju N24 poda ponudbo za sklenitev pogodbe o začasni vključitvi in
zagotavljanju vsebine v podatkovni bazi. N24 odloča o sprejetju ponudbe po njenem prejemu.
Sprejem ponudbe se izvede z vključitvijo vsebine v podatkovno bazo.
4.2. Pri sklepanju pogodb med podjetniki v okviru elektronskega poslovanja se ne uporablja §
312i odst. 1 stavka 1 št. 1-3 in stavka 2 civilnega zakonika.
5. Člen
Informacije in obveznosti uporabnikov
5.1. Uporabniki, ki na platformi N24 ali prek storitev N24 objavljajo nepremičnine (v
nadaljevanju ”ponudnik”), se zavezujejo, da bodo objavljali izključno resne ponudbe
nepremičnin, da bodo skrbno in resnično sestavljali informacije o ponudbi, ki jih posredujejo na
N24, ter da bodo to nemudoma onemogočili, ko ponujenega objekta ne bodo več na voljo (npr.
prodan/oddan ali rezerviran). Za nepoštene ponudbe nepremičnin se štejejo zlasti objekti,
oglasi in vsebine, ki kršijo splošni zakon o enakem obravnavanju (ZUNEO-UPB1) ali druge
zakonske predpise, dobre običaje (npr. nagradne igre, tekmovanja) ali pravice tretjih oseb.
5.2. Sklenitev pogodbe za posamezni oglas velja izključno za en (1) objekt in za prvotno
objavljeni objekt; zamenjava ali objava več objektov v eni ponudbi ni dovoljena. Kršitev tega
določila vodi do onemogočitve posameznega oglasa brez predhodnega opozorila s strani N24.
Za objavo projektov za novogradnjo ali obnovo, ki se ponujajo kot enote za posamično
prodajo/najem ob prvi uporabi ali kot nepremičnine, ki se lahko komercialno uporabljajo, so
določeni izključno paketi projektov za novogradnjo. Kot novogradnje se štejejo nepremičnine,
katerih dokončanje ni starejše od treh (3) let. Izvzeti so novogradbeni projekti, ki imajo manj
kot štiri (4) enote. Kot obnove se štejejo nepremičnine, pri katerih je prisotnih vsaj štiri (4)
enote in se oglašujejo ali opisujejo kot obnovljene. Če se novogradbeni ali obnovitveni projekti
objavijo z drugimi oglaševalskimi produkti, si N24 pridržuje pravico, da jih onemogoči; ob
ponovljenem neupoštevanju lahko N24 zahteva brisanje objave.
5.3. Poleg tega je obveznost, da se ponujajo le nepremičnine iz lastnega portfelja ali za katere
obstaja neposreden naročilo za prodajo (posredniška pogodba, pogodba o posredovanju
poslov ipd.). Izrecno ni dovoljena nadaljnja prodaja oglasnih mest in kvot ali drugih storitev iz
ponudbe N24. Prav tako izrecno ni dovoljena uporaba računa ali souporaba računa s strani
tretjih oseb, zlasti drugih posrednikov ali franšizojemalcev. N24 ima pravico zahtevati dokaz o
naročilu za prodajo za vsak sum o kršitvi zgoraj navedenih obveznosti.
Poleg tega se ponudnik zavezuje, da svojih podatkov o objektu ne bo posredoval tretjim
osebam (razen interesentom) v tehnično obdelani obliki, kot jo oblikuje N24 (prospekt).
5.4. Oblike ponudb, ki služijo izključno namenu pridobivanja pozornosti interesentov, se štejejo
za zlorabo in so prepovedane. Takšne oblike ponudb so zlasti v naslednjih primerih:
a. Napačne in/ali neresnične informacije o naslovu objekta;
b. Večkratna objava istega objekta ali ponovna objava istega objekta v kratkem času po izbrisu
ponudbe;
c. Ponudbe se zlorabljajo kot oglaševalska površina za ponudnika ali tretje osebe (vključno s
slikami in ponudbami, ki nimajo povezave z nepremičninami ali ne ustrezajo smernicam N24
za objavo slik (zlasti https://www.N24.si), ter če so v objavah objavljene kontaktni podatki in/ali
logotip ponudnika v sliki objave);
d. Objava v napačni kategoriji (npr. najem namesto prodaje); objava povpraševanja namesto
ponudbe; nekonkretne oz. napačne informacije v ponudbi (vključno z nepopolnimi ponudbami,
napačnimi geografskimi določbami ali slikami, ki ne prikazujejo objavljene nepremičnine);
informacije, ki ne ustrezajo vsebini za določeno polje vnosa ali so namenjene drugemu polju
vnosa (npr. e-poštni naslov v prostem besedilu); ali objava nepremičnin ali ponudb, za katere
na platformi ni ustrezne kategorije (npr. prikolice);
e. Posredovanje interesentov plačljivim internetnim ali telefonskim storitvam (zlasti 0190- ali
090-številke);
f. Podatki o naslovu nepremičnin ali kontaktni podatki so dostopni šele po (plačljivi) registraciji
pri ponudniku ali tretji osebi;
g. Prodaja nepremičnine brez nujno pripadajočega zemljišča (izvzeto od razdelka Tip hiše pri
modelnih/gradbenih hišah) ali z navedbo kupnine brez (vključene) cene zemljišča.
5.5. Ponudniki priznavajo, da je N24 zavezana določenim načelom v kodeksu ravnanja (”Code
of Conduct”) za ohranjanje odgovornega ravnanja, ki so navedena na spletnem mestu
www.n24.si, in bodo spoštovali in upoštevali vrednote, ki so tam navedene.
5.6. Ponudbe, pri katerih se za primer sklenitve posla zahteva plačilo posredniške provizije,
morajo to izrecno navesti v ponudbi, navesti višino posredniške provizije (bruto, vključno z
veljavnim zakonsko predpisanem davkom na dodano vrednost) in navesti posredniško provizijo.
Provizijo in upravičenca do posredniške provizije je treba navesti v ponudbi.
5.7. Ne glede na morebitne civilne in kazenske posledice za posameznega ponudnika lahko
N24 ob neupoštevanju katere od obveznosti iz tega odstavka 5 takoj onemogoči ustrezne
ponudbe. Če se neupoštevanje ponavlja kljub ustrezni opombi N24, ima N24 tudi pravico
odstraniti prizadete podatke, izbrisati ponudbo, prekiniti pogodbo s ponudnikom iz
pomembnega razloga in/ali takoj blokirati dostop do podatkovnega sistema N24. O tem se
obvesti ponudnika in navede razlog.
5.8. Pravice uporabnika iz pogodbe z N24 niso prenosljive.
5.9. Če uporabnik pri uporabi platforme ali storitev N24 sporoči težavo, ki jo želi N24 odpraviti,
je uporabnik dolžan aktivno sodelovati pri odpravljanju težave, zlasti z zagotavljanjem
potrebnih informacij za odpravo težave in izvajanjem morebitnih ukrepov.
5.10. Obveznost uporabnika za plačilo nadomestila ostaja nespremenjena po izvedbi ukrepov
iz tega odstavka.
5.11. Uporabnik je dolžan plačevati nadomestilo za dogovorjeno obdobje, ne glede na to, ali
po sklenitvi pogodbe izgubi potrebno dovoljenje za opravljanje svoje dejavnosti - ne glede na
razlog - ali če se izkaže, da ob sklenitvi pogodbe ni imel ustreznega dovoljenja za dejavnost.
6. Člen
Odgovornost za vsebine in komunikacijo z drugimi uporabniki
6.1. Uporabnik je odgovoren za vsebine, ki jih objavi (zlasti slike), ter za komunikacijo z
drugimi uporabniki prek platforme N24. Zlasti jamči, da vsebine in komunikacija niso
nezakonite ter ne kršijo pravic tretjih oseb (npr. avtorskih ali blagovnih pravic, osebnostnih
pravic, pravic do lastne podobe) ali dobrih običajev. N24 ni dolžan preverjati, ali objavljena
vsebina ali komunikacija krši pravice tretjih ali zakonske predpise. Uporabnik je dolžan
popraviti ali izbrisati objavljene vsebine, če ne ustrezajo zahtevam za oblikovanje oglasov v
skladu s točko 5. Spremembe lahko uporabnik izvede prek menija ”Moj račun” ali v območju za
registrirane uporabnike. Uporabnik mora skrbeti, da poslane vsebine in komunikacija ne
vsebujejo virusov ali podobnih škodljivih programov.
6.2. Če tretje osebe, vključno z državnimi institucijami, v okviru tega sporazuma zaradi kršitve
pravic tretjih oseb ali drugih kršitev zakona zaradi vsebin ali komunikacije uporabnikov vložijo
zahtevek proti N24, bo uporabnik sprostil N24 od teh zahtevkov in N24 pri obrambi, ki ji je N24
upravičen, vendar ni dolžan, nudil potrebno podporo ter prevzel potrebne stroške obrambe
N24. Za to je pogoj, da N24 uporabnika nemudoma pisno obvesti o uveljavljenih zahtevkih in
kršitvah pravic (e-pošta je dovolj), ne sklepa priznanj ali sprejemov ali enakovrednih izjav brez
usklajevanja, in omogoči uporabniku, da na svoje stroške vodi vsa sodna in zunajsodna
pogajanja o zahtevkih. Uveljavljanje dodatnih zahtevkov ostane v pristojnosti N24.
6.3. V primeru kršitve opisanih določb v tej točki ima N24 kadarkoli pravico zavrniti vsebino in
komunikacijo, oziroma ju takoj in brez predhodnega posvetovanja z uporabnikom odstraniti
oziroma onemogočiti. N24 bo uporabnika nemudoma obvestil o zavrnitvi, izbrisu ali
onemogočanju ter navedel razloge. Ne glede na morebitne civilne in kazenske posledice za
uporabnika, upoštevajoč neupoštevanje ene od navedenih obveznosti v tej točki, ima N24
pravico, po predhodnem opozorilu ali ob posebnih okoliščinah ob upoštevanju obeh stranskih
interesov, pogodbo z uporabnikom izredno odpovedati in/ali takoj blokirati dostop do
podatkovnega sistema N24.
6.4. Obveznost uporabnika za plačilo nadomestila ostaja nespremenjena glede na izvedene
ukrepe, navedene v tej točki.
7. Člen
Uporabniške pravice
7.1. Z objavo vsebin v podatkovno bazo uporabnik dodeli N24 pravico, da te vsebine
brezplačno in trajno uporablja v vseh potrebnih vrstah uporabe za delovanje platforme N24 in
storitev ter za objavo in pripravo v podatkovni bazi ter za dostop tretjih oseb, zlasti za
shranjevanje, razmnoževanje, obdelavo, spreminjanje, pripravljanje, prenašanje, prenašanje
licenc, objavljanje in javno dostopnost, zlasti prek spletnih oglasnih pasic in drugih
oglaševalskih sredstev N24 in njegovih partnerskih podjetij ali v okviru t. i. ponovnega trženja,
pri čemer obiskovalce platforme N24 ciljno nagovarjajo s oglaševanjem nepremičnin,
financiranja in selitve, ki so si jih predhodno ogledali na platformi N24. Poleg tega ima N24
pravico, da uporablja vsebine, ki so bile objavljene v podatkovni bazi, v skladu z določbami o
varstvu podatkov, za namene analize, razvoja platforme, pa tudi za razvoj in trženje izdelkov v
zgoraj navedenem obsegu.
7.2. N24 je prav tako upravičen, vendar ni zavezan, da brezplačno širi objavljeno vsebino prek
spletnih strani, mobilnih aplikacij in programske opreme sodelujočih nepremičninskih borz in
drugih partnerjev, pa tudi prek socialnih medijskih kanalov, kot tudi s sodelovanjem s tiskanimi
mediji.
8. Člen
Pravice do podatkovne baze
8.1. N24 je imetnik pravic do vsebin platforme in podatkovne baze. Vse avtorske, blagovne in
druge pravice do baze podatkov, podatkov in drugih elementov, objavljenih tukaj, pripadajo
izključno N24; morebitne pravice uporabnikov do njihovih objavljenih vsebin ostajajo
nedotaknjene.
8.2. Uporabnik ima v okviru teh pogojev pravico, izključno z uporabo spletnih iskalnih mask,
prikazati posamezne datoteke na svojem zaslonu in narediti natis za trajno prikazovanje.
Avtomatizirano iskanje prek skript, botov, pajkov, itd., s prehodom mimo iskalnih mask, s
programsko opremo za iskanje ali podobnimi ukrepi (zlasti rudarjenje podatkov, izvleka
podatkov) ni dovoljeno.
8.3. Uporabnik ne sme uporabljati podatkov, pridobljenih s poizvedbo, v celoti ali delno ali
izvlečkov za gradnjo lastne podatkovne baze v vsaki medijski obliki in/ali za komercialno
izrabo podatkov ali zagotavljanje informacij in/ali za drugo komercialno izrabo. Povezovanje,
integracija ali druga povezava podatkovne baze ali posameznih elementov podatkovne baze z
drugimi podatkovnimi bazami ali metapodatkovnimi bazami ni dovoljena.
9. Člen
Garancija
9.1. N24 ne prevzema jamstva za točnost in popolnost informacij, ki jih podajo uporabniki,
vsebin, objavljenih vsebin, izjav ali za identiteto in celovitost uporabnikov.
9.2. Vsebine oziroma ponudbe, objavljene v podatkovni bazi, predstavljajo tuje vsebine v
smislu 3. oddelka (2) poglavja Zakona o medijih (ZMed). Pravna odgovornost za te vsebine
torej ni na strani N24, ampak na strani osebe, ki je te vsebine objavila v podatkovni bazi.
10. Člen
Odgovornost
10.1. Za škodo, ki uporabniku nastane v povezavi z platformo N24 in storitvami N24, velja
naslednje:
V primeru naklepnosti ali grobe malomarnosti ter v primeru garancije je odgovornost
neomejena. V primeru lahke malomarnosti je odgovornost v primeru kršitve življenja, telesa ali
zdravja prav tako neomejena. V primeru lahke malomarnosti je odgovornost za kršitev
bistvenih pogodbenih obveznosti omejena na škodo, ki je predvidljiva in se običajno pojavi.
Vsaka nadaljnja odgovornost za škodo je izključena, razen za zahtevke po zakonu o
odgovornosti za proizvode.
10.2. N24 odgovarja za izgubo podatkov in stroške neučinkovitega vnosa podatkov v okviru
zgoraj navedenih določb le v obsegu, ki bi se ga ni bilo mogoče izogniti, če bi uporabnik imel
svoje podatke v najnovejši obliki v strojno berljivi obliki.
10.3. Morebitno solastno ravnanje uporabnika je v vsakem primeru treba upoštevati.
Uporabnik je zlasti dolžan preveriti pravilnost svojih vnesenih podatkov, ki jih N24 prikaže, vsaj
s enkratnim poizvedovanjem.
10.4. Zgoraj navedene določbe veljajo tudi v korist zaposlenih pri N24.
11. Člen
Cene, zapadlost in zadržanje izvedbe storitve
11.1. Cene in izdelki za posamezne storitve N24 se določijo glede na cene in ponudbo
izdelkov, ki veljajo ob oddaji naročila. V primeru prekoračitve oglasnega kontingenta ali
sprožitve dodatnih rezervacij, kot je na primer izboljšana postavitev, se uporabljajo cene v
skladu s cenikom, ki velja ob oddaji naročila, in ustreznim ponudbenim paketom. Če uporabnik
uporabi več storitev, kot je bilo pogodbeno dogovorjeno s posameznim naročilom, je N24
upravičen, da mu te storitve zaračuna v skladu s splošnim cenikom, ki velja ob izvajanju
storitve, razen če so individualne cene dogovorjene drugače.
11.2. N24 lahko dogovorjene cene v razumnem obsegu prilagodi v prihodnosti v skladu z
razvojem stroškov, ki nastanejo pri N24 in ki so osnova za določanje cen, vendar največ do
deset odstotkov enkrat letno. Skupni stroški vključujejo zlasti stroške za zagotavljanje,
vzdrževanje, delovanje in uporabo platforme ter storitev, povezanih s storitvijo (npr.
IT-infrastruktura, predprodukti, tehnična pomoč), stroške za upravljanje strank (npr. servisna
telefonska linija, obračunski sistemi), stroške za osebje in storitve, stroške energije, splošne
stroške (npr. uprava, trženje, najemnine, obresti) ter dajatve, ki jih predpiše oblast (npr. davki,
takse, prispevki). N24 je upravičen povečati cene za kritje dodatnih stroškov in bo uporabnike
pravočasno, najmanj v pisni obliki, obvestil o morebitnem povečanju stroškov. Uporabnik ima v
primeru povečanja cen po tej točki 11.2., večjega od deset odstotkov na koledarsko leto,
pravico do ugovora na naslednji način: N24 bo uporabnika obvestil o prilagoditvah, mu dal
možnost, da v določenem roku po prejemu obvestila pisno ugovarja prilagoditvam, in ga
posebej opozoril, da bodo prilagoditve začele veljati, če ugovora ne bo. V primeru učinkovitega
ugovora povišanje cen ne bo izvedeno.
11.3. N24 bo uporabnikom najpozneje deset dni pred začetkom novega obdobja pogodbe
zagotovil individualen pregled cen (vključno z maloprodajno ceno, morebitnimi popusti in
skupno ceno). V primeru avtomatske podaljšave trajanja pogodbe se bodo prihodnje plačila za
pogodbene izdelke uporabnika določila glede na (maloprodajno) ceno, ki mu jo je sporočil
N24. Le v izjemnih primerih, ko se skupna cena za podaljšanje pogodbe poveča za več kot
petnajst odstotkov, ima uporabnik pisno pravico do ugovora do začetka podaljšanja pogodbe.
11.4. Pri obremenitvi prek trajnega naloga N24 ne bo izterjal zneska računa pred drugim dnem
po prejemu računa (= predhodno obvestilo o ceni) z dogovorjenega računa (= zapadlost).
Plačila s kreditno kartico, PayPalom, na račun ali z drugimi sredstvi plačila razen trajnim
nalogom so takojšnja. Ob zamudi plačila ali odlogu se zaračunajo zakonske zamudne obresti.
Stroški, ki nastanejo zaradi izterjave dolga ali ob povratni obremenitvi, bodo dodatno
zaračunani uporabniku.
11.5. V primeru zamude plačila si N24 pridržuje pravico zadržati lastno pogodbeno storitev do
prenehanja zamude. Obveznost uporabnika do plačila nadomestila med zadržanjem ostane
nedotaknjena.
12. Člen
Plačilni pogoji
12.1. Za plačila pri plačljivih izdelkih so na voljo naslednje možnosti plačila:
• Plačilo z obremenitvijo na N24
• Nakazilo in neposredno plačilo N24 po izstavitvi računa
• PayPal
• Kreditna kartica
• Plačilo s kodo za popust
Pošiljanje računa se izvede po pošti, po e-pošti ali je na voljo na spletu. Za plačila s kodo za
popust velja rezervacija kode le v postopku spletnega naročanja. Naknadno popustanje že
opravljenih rezervacij ni mogoče.
12.2. N24 si pridržuje pravico, da kadarkoli razširi ali omeji ponudbo dovoljenih sredstev
plačila (tudi za posamezne izdelke ali storitve) v skladu s to točko.
13. Člen
Prenehanje pogodbe
13.1. Pogoji, pod katerimi lahko uporabnik prekine pogodbeni odnos z N24 (zlasti roki trajanja
in oblike odpovedi), izhajajo iz vsakokratnih pogodbenih pogojev, sklenjenih med uporabnikom
in N24 za posamezen izdelek ali storitev. Pravica do izredne odpovedi v zakonsko določenih
primerih ostaja v vsakem primeru nedotaknjena za obe stranki.
13.2. Če N24 v območju registriranih uporabnikov zagotovi spletni obrazec za izpolnitev za
odpovedi, ima uporabnik dovoljenje za prekinitev pogodbe tudi prek tega obrazca. Prekinitve
pogodbe v pisni obliki (po e-pošti) niso dovoljene, razen če v pogodbenih pogojih ni drugače
določeno.
14. Člen
Upravljanje pritožb in mediacija
14.1. N24 uporabniku zagotavlja notranji sistem za obravnavo pritožb v zvezi z uporabo
platforme in storitev N24. Ta sistem za upravljanje pritožb je dosegljiv prek stikov, navedenih
na www.N24.de/kontakt. Deluje v skladu z zahtevami člena 11 Uredbe (EU) 2019/1150, in N24
bo ustrezne informacije v skladu s 4. odstavkom te uredbe javno in vsaj enkrat letno omogočil
uporabnikom.
14.2. N24 je pripravljen sodelovati pri prostovoljnem izvensodnem reševanju morebitnih sporov
z uporabnikom (mediacija) in sodelovati z mediatorji, katerih kontaktni podatki so objavljeni v
natisu N24. To ne izključuje sodne poti. Mediacija lahko za obe stranki povzroči stroške.
15. Člen
Razvrščanje in urejanje
15.1. Ko uporabnik na platformi sproži iskanje nepremičnin s podanimi določenimi parametri,
mu se načeloma prikaže seznam rezultatov s predstavitvami, ki izpolnjujejo te parametre, v t. i.
standardnem vrstnem redu. Pri standardnem vrstnem redu so predstavitve razvrščene v
določenem območju seznama rezultatov, odvisno od tega, katero vrsto predstavitve so
oglaševalci predstavitev, prikazane v oknu, rezervirali. Oglaševalec tako lahko z (dodatnim)
nakupom določenih N24-izdelkov (”vrsta predstavitve”) vpliva na vidnost svojih predstavitev v
seznamu rezultatov. Uporabnik ima tudi možnost, da uredi vrstni red prikazanih predstavitev z
ustrezno nastavitvijo merila za razvrščanje. Po trenutnem stanju so lahko izbrana naslednja
merila:
a) Cena (padajoče ali naraščajoče),
b) Razdalja (padajoče ali naraščajoče),
c) Število sob (padajoče ali naraščajoče),
d) Bivalna površina (padajoče ali naraščajoče),
e) Datum (najnovejše najprej),
f) Gradbeni projekti (projekti najprej).
15.2. V primeru, ko uporabnik izbere določeno razvrščanje, so rezultati izključno razvrščeni po
tem merilu razvrščanja. N24 ima pravico do spremembe meril za razvrščanje in prikaza
seznama rezultatov kadar koli. Dodatne informacije o razvrščanju in urejanju so na voljo tukaj.
16. Člen
Varstvo podatkov, dostop do podatkov in brisanje ponudb
16.1. Za osebne podatke uporabnikov, ki so na voljo ali ustvarjeni med registracijo, izvajanjem
in uporabo platforme in storitev N24, ter njihov dostop do teh podatkov v skladu z 9. členom
Uredbe (EU) 2019/1150 veljajo naša navodila za varstvo podatkov.
16.2. Med trajanjem pogodbe lahko uporabnik v svojem uporabniškem območju pregleduje
podatke, ki jih je porabnik potrošnik dostavil v okviru povpraševanja po nepremičnini
uporabnika, kot tudi svoje predstavitvene, kontaktne in podatke o podjetju. Če uporabnik po
registraciji rezervira izdelke ali storitve pri N24, ima tudi po prenehanju pogodbe možnost, da
še naprej v svojem uporabniškem območju pregleduje svoje ponudbe in v zvezi s tem
ustvarjene podatke. Drugačni dogovori, zlasti brisanje, so mogoči v skladu z 5. in 6. točko teh
B2B-pogojev.
16.3. Z izbrisom ponudbe ali predmeta se vsi objektu pripadajoči podatki neoporečno izbrišejo.
17. Člen
Sprememba B2B-pogojev
17.1. N24 si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni te B2B-pogoje ob upoštevanju
primernega obdobja obvestila, ki znaša najmanj petnajst dni. Obvestilo se opravi z obvestilom
o spremenjenih B2B-pogojih na trajnem podatkovnem nosilcu (npr. po e-pošti) z navedbo časa
začetka veljavnosti sprememb. V preostalem delu veljajo določbe 3. odstavka 2. in 4. člena
Uredbe (EU) 2019/1150.
17.2. Uporabnik ima pravico do odpovedi pogodbe v pisni obliki v obdobju petnajstih dni po
prejemu obvestila v skladu z 17.1., razen če za pogodbo ni določen krajši rok. Če izpusti
odpoved, se spremenjeni B2B-pogoji štejejo za sprejete. V primeru odpovedi uporabnik še
naprej ostane dolžan plačati N24 za storitve, ki jih je N24 dostavil po veljavnih pogodbenih
pogojih do časa učinkovitosti odpovedi.
17.3. Uporabnik lahko kadarkoli, potem ko je prejel obvestilo, odstopi od roka v skladu s 17.1.
Predložitev novih blaga in storitev na platformi N24 pred potekom roka v skladu s 17.1. se
šteje za nedvoumno potrditev odstopa, če rok ni daljši od petnajst dni.